Sapiosexual exclusive Club

Intelligence + Attraction + Depth = Sapiosexual.

Sapiosexuals find intelligence as aphrodisiac and sexy! Therefore, they are attracted by the intelligence as a dominant feature in others! 

Intr-o lume a inteligentei artificiale sa fi fascinat de mintea umana te include intr-o lume inchisa, exclusivista.

Am constatat de-a lungul vremii ca ma simt atrasa de un anumit tipar de oameni. Dau oricand la schimb o sedinta de shopping pentru o discutie cu un om inteligent. Nu o data, o intalnire stabilita la 30 minute s-a transformat intr-o discutie de 3 ore.

Am ajuns la varsta la care aleg cu cine sa imi petrec timpul fara sa ma simt vinovata ca nu ma incadrez in tiparul clasic al unei persoane normale. Prefer aerul rarefiat de la inaltimile periculoase ale lumii care nu se aliniaza regulilor.

In cele mai multe cazuri, puterea a apartinut intotdeauna oamenilor din spatele fetei principale expuse. Asa zisii manipulatori. Din punctul meu de vedere acestia trebuie sa fie extrem de obiectivi si sa aiba privirea de ansamblu asupra situatiilor.

Sa te caracterizezi ca fiind sapiosexual nu tine neaparat de varsta sau experienta de viata. Evident, timpul isi spune cuvantul in rafinarea standardelor.

Mi-am propus sa intru in acest univers exclusivist descoperind lumea elitista a oamenilor care stapanesc prin puterea inteligentei.

Daca te recunosti in randurile de mai sus si esti curios in a gasi conexiuni cu persoane care “ vorbesc aceeasi limba cu tine” , iti propun o intalnire atipica. Zona ta de confort + curiozitatile mele. Iti poti pastra anonimatul insa raspunsurile trebuie sa fie transparente.

Intalnirea va fi doar fata in fata, iar pe baza prezentarii vei deveni membrul unei comunitati inchise. Timpul este o resursa prea pretioasa pentru a o investi in activitati care nu aduc plus valoare & excitatie.

Daca replica ta este “ hm….what a….”, feel free to contact me. Conectez minti, nu oameni.

Informatia a insemnat intotdeauna putere.

Leave a comment