Perdele

10-4.jpg

 

Noua viata a inceput normal si lejer: amenajare apartament, rezolvat acte si inscrierea la scoala.

Casa a fost mobilata relativ usor pana am ajuns la subiectul perdele. Masurat lungime si inaltime, plecat la magazin, comandat conform model si adaugat rejansa (banda care se coase pe perdea si de care se agata perdeaua de galerie/sina).  Pret acceptabil pentru acest accesoriu si ma mananca limba sa intreb cand e gata. Raspunsul m-a facut sa ma holbez: 6 saptamani. Hello, 6 saptamani sa pui rejansa la o perdea de 6 m? Adica 1m/saptamana.

Dupa ce am terminat de ras, am mai intrebat inca o data in alta limba. Raspunsul nu s-a schimbat : 6 Weeks- 6 Wochen.

No, ia ada tu perdeaua aia incoace plus rejansa si un mosor de ata. Fa totalul ca o pun eu cu mana ( numai de ambitie nu vreau sa folosesc masina de cusut) si iti arat ca nu-mi ia mai mult de o ora.

Cum mai nene, 6 saptamani? 6×7=42 zile .

Si daca vreau si draperii? Se mai adauga inca 2 saptamani.

Concluzia: sistemul organizare da uneori erori.

Sau: oamenii nu pot fi stresati cu termene de astea scurte de 1 saptamana. Sa le spun ca mi-au fost gata perdelele in Ro dupa o zi pe alta? Si fara costuri de robingo?

Pai in ritmul asta s-ar putea sa imi placa sa lucrez pe aici!

Intrebare: de ce vin austriecii la noi si cer diverse taskuri cu rezolvare ieri? Or fi de aia care dau pe afara de initiative si nu sunt tolerate in societatea asta relaxata?

 

 

Leave a Reply

