Daca vrei ceva sexy, intreaba un barbat

index

Nu stiu cum va este voua, dar eu cand vreau sa imi fac cadou lenjerie intima aleg magazinele in care consultant de vazari este o femeie. Cum ar fi sa porti acest dialog cu un barbat?

  • Buna ziua! Pot sa va ajut?
  • Cautam un sutien care sa fie asa si sa puna in evidenta…bluza decoltata. Evident ca vreau si sa il asortez cu niste bikini modelul…. Sa nu uit de niste ciorapi cu dunga si banda care sa….

Ei bine, am verificat pe 10 prietene: toate aleg ca partener de discutie o doamna.

Provocata de “ cand ai facut ultima oara ceva pentru prima oara”, ma pune dracu’ sa intru intr-un magazin in care consultant era un barbat. 25-26 ani, tipul soricel de birou. Nu vroiam sa fac misto de el si in niciun caz sa il pun intr-o situatie jenanta. Dar sa va povestesc de-a fir a par, toata experienta.

Ma opresc in fata magazinului si admiram vitrina.

  • Poftiti va rog in magazin! Nu am putut expune toate modelele si ar fi pacat sa nu le vedeti.
  • Multumesc! Si pasesc pe teritoriul lui.

M-a lasat un pic si a inceput procesul de vanzare:

  • Va intereseaza ceva anume sau va pot sugera vreun articol dintr-o anumita categorie?
  • Ma uitam la niste dresuri.
  • Pentru job sau pentru timpul liber?

Pe bune? Din toate intrebarile despre modele, densitati , culori tu ma intrebi unde vreau sa ii port?

  • Pentru job.
  • Serviciul va impune un anumit stil sau nu?
  • Este preferat stilul smart business iar vinerea poate fi si casual.
  • Pentru ca inca este sezonul rece, va recomand minim 40 DEN o culoare bej care se asorteaza cu orice articol vestimentar. Uitati mostra sa o atingeti sa vedeti daca va place.

Am atins-o. Mi-a placut si am vrut o pereche.

  • Marimea 2, da? Nr 3 la acest model este mai lung si se vede urat in spatele genunchiului.

Ultima oara cand am ramas cu gura cascata a fost la stomatolog. Ba nu, asta a fost ultima data.

  • Da, sigur, multumesc.

Si cauta rapid in cutie :

  • Imi pare rau, nu mai am. Si imi da o hartie A4 impachetata in patru cu adresa site-ului : gasiti mai multe modele decat avem in magazin si puteti sa comandati cu livrare acasa. Daca comanda depaseste 150 lei, livrarea este gratis; sub aceasta suma costa 5 lei. Puteti sa studiati si oferta de lenjerie intima si sa combinati modelele dupa propriul gust.
  • Bine, mersi. Da-mi totusi perechea pe care mi-ai aratat-o caci era marimea 2.
  • Doamna, imi pare rau, nu pot sa va dau un produs desfacut care a fost atins de fiecare clienta.

Am innebunit? Omu’ nu vroia sa vanda?!!

-Insa pot sa va recomand un articol cu o alta nuanta: cappucino. Diferenta este de un ton.

 

Inutil sa spun ca am cumparat mai multe produse decat intentionam. Doar datorita modului in care am fost servita.

Doamnelor, lasati ideile preconcepute si cereti parerea unui barbat. Veti fi surprinse placut.

Cand o sa am curaj suficient, o sa imi cumpar si …..alte articole 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

Comments
3 Responses to “Daca vrei ceva sexy, intreaba un barbat”
  1. Finally ,:):)bravo “soricelului” si tie de scuturarea preconceptions
    Sper ca avea o voce calda 😉

    • In urma vizitei le-am scris un e-mail celor de la firma felicitandu-i pentru alegerea ” soricelului”. Mi-a raspuns chiar el! Tipul este pasionat de provocari extreme, dorind sa demonstreze ca nu exista joburi de femei sau barbati. Acum pot sa ma apuc linistita de scoala de mecanici auto si eu. Sa vedem cine are curaj sa imi dea masina pe mana 🙂

      • Ok,:) daca ” tata nu te-a vrut baiat” nu e nimic rau sa fii curious.
        Dar daca visezi sa fii pompier , politist, soldat….ma depasesc meseriile astea . Raman la …lenjerie 😉

Leave a Reply

