Diferenta intre amoniac si amidon

Rasfoiam FB fara sa caut ceva special: poze de Craciun, destinatii de vacanta, multe vorbe de duh , meniu de sarbatoare.

Fiind o persoana vizuala , imi sare in ochi o nenorocire cu muulta ciocolata. Clic , deschid si ma gandesc ca ar fi buna de facut. Usoara, fara coacere si cu un design de zile mari.

Vine Iris de la scoala si incep datul cu combina:

  • Ce zici mami, iti place?
  • Waw! Facem si noi?
  • Hai coboara si cumpara ce ne trebuie.

Dupa multe negocieri, ia lista scrisa cu ingrediente si coboara la butic.

Pe sistemul fac-facem-fa, ne apucam impreuna de preparat.

Reteta cerea biscuiti ca baza; noi am imbunatatit cu niste piscoturi de sampanie. Reteta cerea ciocolata de menaj noi am pus Lindt. Reteta cerea esenta de rom, noi am pus cateva picaturi de Bacardi .

Cum a iesit ? Absolut fabulos. Se cerea lasata la rece peste noapte ceea ce nu a fost o problema. Ramanand cu albusurile am facut repede niste bezele. Au iesit demential.

A doua zi dimineata, intru in casa, dupa ce am lasat copilu’ la scoala si simt un miros intepator. Ce naiba o mirosi asa? Gunoiul este dus, vasele sunt spalate, haine murdare nu am.

Deschid frigiderul sa imi iau apa rece pentru ness si m-a lovit mirosul. Sa mor, nu alta. Purced la inventar: papricas facut ieri, 5 cutii cu 5 feluri de crema branza, 3 rosii, 2 castraveti, un borcan de miere si prajitura cu ciocolata. Le iau pe rand si imi bag nasul. Aia nu, aia nu.

Frate, prajitura mea mirosea. Da nu ca mirosea, te intepa si in ochi mirosul. O scot si bag degetul in ea si apoi in gura. Aoleuuuuu si vaaaiiiiiii de mine. Am crezut ca mor.

Am identificat mirosul: normal ca am folosit amoniac la prajitura ieri. Desi mi s-a parut cam mult 25 g( 5 pliculete) la o juma’ de tava, daca asa scria la reteta, asa am pus.

Deschid iar netu’ , caut reteta si mai citesc o data : 25 g amidon. Da, am pus bine. Caut lista de cumparaturi si acolo scria clar : amidon.

Si totusi, vanzatoarea i-a dat amoniac.

Diferenta intre amidon si amoniac este ca cea intre cer si pamant!

Prajitura sa se faca cine o mai face dulce!

656x440_prajitura-trufa-225369

Leave a Reply

