Briliant Ideas

flat,1000x1000,075,f

Stateam si ma gandeam ce stiu eu sa fac cel mai bine. Si ca sa nu fiu subiectiva ( J), am intrebat si niste oameni. Norocul meu este ca sunt inconjurata de prieteni cu mult curaj: genul de personaje care iti spun franc in fata ce au de spus.

  • Tu stii sa faci multe, te entuziasmezi repede insa iti pierzi avantul pe drum si cedezi.
  • Adica nu fac nimic pana la capat L
  • Ba faci! E suficient sa te provoace cineva cu o dracie ca o aranjezi din zbor. Atatea idei de a satisface si de a multumii oamenii ai, de nu am vazut! Daca nu ii surprinzi, cel putin ii faci sa rada.

Dialog repetat in diverse forme cu aceeasi concluzie. Acum, daca toti oamenii iti spun ca esti beat, te iei si te duci la culcare. In timp ce imi faceam autocritica, hop niste idei nastrusnice ce-mi trec prin cap.

Si pentru ca ar fi pacat sa se piarda m-a gandit sa le impart cu voi.

Pana la urma, ceea ce simtim nu poate sa ne ia nimeni.

Leave a Reply

