Strang bani pentru un implant de „ simtul ridicolului” la femeile dragon

Dragon-Lady-s

Observand lumea am constatat ca eu sunt praf.

Consider ca o familie inseamna mama, tata si copiii. Nu sunt joburi de femeiesau barbat. La fel de bine el poate fi masterchef asa cum ea poate fi diriginte de santier.

Asa cum ea ii poate aduce lui cafeaua la pat tot asa el ii poate aduce un pahar de apa fara sa le cada niciunuia galoanele de pe umar.

Cred in dragostea bazata pe comunicare si respect. Nu pot sa inteleg femeia politist.

  • Unde esti?
  • De ce nu m-ai sunat?
  • Ce faci?
  • Cu cine esti?
  • Cand vii acasa?

Cred in oamenii care vor sa vina langa persoana iubita pentru ca asta isi doresc ei, nu pentru ca trebuie.

Nu pot sa inteleg barbatii sub papuc

  • Da, vin imediat acasa
  • Sigur, facem cum spui tu
  • Iarta-ma ca nu am avut timp sa iti cumpar lapte

Imi plac oamenii care fac chestii impreuna de la cumparaturi pana la copii. Dar, draga Doamna pe cuvantul meu ca poti impinge singura la carut prin supermarket si pune cumparaturile in masina in loc sa il suni pe mister si sa te isterizezi ca „te-a lasat ca pe proasta sa te ocupi” si ca „ nu poti sa bagi baxul de apa singura in portbagaj”

Stimate Domn, nu ti se pare un pic penibil sa mergi la farmacie sa cumperi tampoane? A, e Doamna Dragon acasa care te-a trimis cu lista? Naspa…

Lady Dragon traieste dupa liste si programari. Nemteste! Imparte sarcini si obligatii . Cu termen de executie. Oricum, indiferent de ceea ce faci, ea poate mai bine si tu esti un incapabil.

Lady Dragon nu are nicio limita in a te face de ras in fata altor oameni. Nu Doamna, faptul ca folosesti cuvinte dulci nu te face mai comestibila.

  • Iubitule, vezi ca isi rupe copilu gatu! Misca-te mai repede
  • Dragul meu, lasa telefonul si mai vorbeste si tu cu lumea
  • Puiut, iar nu ai luat bere suficienta! Stiam ca trebuie sa ma ocup tot eu

Am si eu o intrebare: cum reactioneaza daca le iei listele si le scoti la …plimbare pur si simpu?

Ce se intampla daca, in mijlocul crizei, pui pauza si arunci o gluma?

Scot flacari pe nas. Si pe gura. Si prin varful degetelor.

Oare cum arata cand nu controleaza ele totul? Oare cum savureaza o surpriza?

Comments
One Response to “Strang bani pentru un implant de „ simtul ridicolului” la femeile dragon”
  1. abisurile says:

    Tu praf, eu pulbere. Al naibii tandem.

Leave a Reply

