Gustul rasfatului

images

Se spune ca rasfatul are gust de ciocolata si sampanie. Neaparat de caviar. Sau capsuni.

Cu siguranta au descoperit asta “cercetatorii britanici “.

Eu, care nu-s nici cercetatoare si nici britanica va spun cu mana pe inima ca rasfatul are gustul intamplarilor placute neplanificate. Rasfatul are gustul adrenalinei. Rasfatul are gustul dorintelor ascunse si nerostite.

Rasfatul e drog. Gusti cu grija, cu frica apoi incepe sa-ti placa.

Lasati panica si pudibonderia : iar va ganditi la prostii!

Eu ziceam de plimbatul cu motorul prin oras 🙂

Imi doream asta de 20 ani, insa doar ieri am gasit un motociclist normal ( stiu, e un eufemism).

Trebuia sa imi vedeti fata cand am zis “mai vreau”!!!!!!!

Leave a Reply

