Punem pariu ca NU ai primit niciodata cadoul de Craciun in…august?

76b9c07a8d9d8a22e4658b78c700bd33

Nu stiu altii cum sunt, dar eu mi-am dorit sa fiu cea mai proas….blonda adica din gasca. Nu de alta, dar asa poti fura invata multe .

Oameni pe care ii admir si care ma iubesc, naiba stie de ce. Nu ma intelege gresit, nu sufar de niciun complex de inferioritate. In anturaj nu exista doua personaje identice: singurele lucruri pe care le au in comun sunt eleganta ( in toate formele ei) si bunul simt. Si desteptaciunea. Si frumusetea. Si gandirea pozitiva. Si simtul umorului. Si…

Acesti minunati au joburi care ii reprezinta 100%. Ei mi-au demonstrat ca poti munci cu pasiune si placere, iar banii vin singuri. O parte lucreaza pentru ei, o parte pentru altii, dar bucuria cu care “presteaza” este molipsitoare.

Blonda fiind, cum ti-am spus, am incercat sa aplic si eu aceeasi formula. Daca nu ai stiut pana acum, e greu spre imposibil sa te pui in papucii altcuiva.

Ca atare m-am hotarat sa fac ce imi face placere cel mai mult. Adica sa bucur pe cei din jur. Nu fiti tendentiosi, eu vorbesc de momentele alea care iti taie respiratia de fericire. Poate fi o vorba buna, un mesaj la momentul oportun, organizarea unei petreceri scoasa din toate regulile. Se plange lumea ca nu as fi previzibila. Well, this is the point, nu? ( am fost atat de zuza incat m-am casatorit fara ca sotul meu sa stie ce, cand si cum :)Noroc ca stiu ca ii plac genul asta de ghidusii!)

Am verificat la nomenclatorul de meserii si nu am gasit. Am cautat fisa postului pentru asta si nu am gasit. Nu este organizare de evenimente, nu este concierge, nu este xxq. O fi vrajitoare, da nici p’asta nu am gasit-o.

Am uitat sa va spun ca nu fac cadouri de Craciun sau de Paste atunci cand scrie la calendar. Asa imi suna mie a “obligatie” si chiar nu am inspiratie.

Avand in vedere ca zilele astea mai toti sunt in holiday, ce-mi trece mie prin cap? O dracie, bineinteles 🙂

La orice discutie libera, oamenii spun ce le place si o fac atunci cand chiar ii combina ceva cu adevarat. Ca o closca ce sunt, persoana atenta la conversatie iau toate aceste amanunte si le adun.

Am adunat toate aceste nimicuri, le-am ambalat frumos si le-am trimis cu curierul la birourile dumnealor. Va jur ca sunt in niste plicuri naspa, albe. Doar cu stiloul am scris “ personal & privat”.

Iar inauntru sunt…cadouri de Craciun. Pe bune: cu globulet colorat din sticla si miros de brad.

Intrebare: ar fi trebuit sa ii rog sa deschida plicul stand sub aerul conditionat pentru a simti frigul?

 

Leave a Reply

