Cum sa faci un copil sa planga de ziua lui

Ideas-for-4-12-years

Nu e nimic mai frustrant decat sa fii copil nascut in zodia Leului!

Nu doar ca nu duci bomboane la colegi la scoala, dar in aceasta perioada mai toti sunt in vacante cu parintii 🙂

Eu, ca mama de leoaica, ce vraji sa fac in asa fel incat kindera din dotare sa se simta top of the world?

Ce cadou sa ii faci cand ea vrea sa fie in centrul atentiei? Adica sa fie privita si admirata de restul.

Singura posibilitate este sa o faci sa se simta waw. Memorabil!

…acum un an

  • Ii spun ca nu avem bani de o mega petrecere , e vara si copiii sunt in vacanta cu parintii, iar cei care sunt acasa nu pot veni pentru ca…e in cursul saptamanii si nu are cine sa ii aduca.
    • Feeling: a pierdut sclipirea din ochi si a inteles argumentele logice
  • Ii comunic ca avem ocazia de a ajuta pe cineva la o petrecere si putem castiga ceva bani, fix de ziua ei, si o sa facem noi un party pentru ea in weekend
    • Feeling: ce tare! Pot sa castig EU bani. Stiti ca nu face absolut nimic daca nu castiga ceva. Bani in mod special.
  • Invit acasa un bun prieten pe care ea il place cu ideea de a pregati impreuna ceva finger food
    • Feeling: ei ii place sa bucatareasca, sa demonstreze talente artistice si omu’ era fix pe strada ei. Nu ca nu a vorbit cu el , a iesit pur si simplu din casa
  • Impachetam tot in masina si plecam spre asa zisa petrecere.
    • Feeling: statea intre banchete, turceste si plangea. Adica ii curgeam lacrimi de crocodil pe fata fara sa scoata niciun sunet. Acum, incepuse si mie sa mi se rupa sufletul, dar m-am tinut tare. Tasu’ m-a facut diabolica si sadica. I-am transmis scurt “ daca ciripesti ceva, te dau jos din masina”. Mai si plangea crocodilul meu, si plangea au au au
  • Ajungem la destinatie : o sala de escalada si o rog sa se aranjeze si sa ma ajute sa descarc masina.
    • Feeling: nu a vrut sa coboare pur si simplu din masina. “Stau aici si astept sa se termine. “ Ce puteam sa fac: am tipat la ea. A coborat si daca nu aveam balamale bune la masina, praf o facea cand a trantit-o.
  • Cu doua platouri in brate, deschide usa si intra. Pam pam. Acolo erau toti prietenii ei urandu-I “la multi ani”
    • Feeling: radea si plangea in acelasi timp , s-a pierdut toata si mi-a spus cu cea mai serioasa voce ever :” Nu o sa mai am incredere in tine niciodata”. Daca orice parinte ar fi ranit de aceasta afirmatie, ei bine, eu m-am bucurat ca am reusit sa o surprind fara sa banuiasca nimic
  • Dupa 4 ore de incercat sa recuperez copilu’ de pe pereti, am mutat petrecerea in parc.

Concluzia: numai tu puteai sa faci asta. Mami, esti cea mai cool !

Dilema este ca in cateva zile este ziua ei si nu am nicio inspiratie.

PS: anul asta implineste 12 ani, deci…orice idee tembela este binevenita.

PS2: nu va ganditi la ea ca la un copil; e un om mare mic

Leave a Reply

