Viata – varianta 2.0

text-motivational-citate-despre-calatorie-vacanta

Scrie in carti ca daca vrei sa castigi ceva nou, trebuie sa faci ceva nou.

Mai spunem ca ne dorim sa ne schimbam viata. Sa o luam de la 0. Easy to say. Dar cum ar fi daca dorinta ni s-ar implini?

Ne-am panica, am fugi sau am imbratisa-o?

Totul vine cu un pret. Suntem dispusi sa il platim? Suntem in stare sa renuntam la lucruri pe care le iubim? Avem suficienta incredere sa ne asumam?

Nu stiu altii cum sunt, dar eu una imi doresc din tot sufletul ca in cateva ore, sa imi programez un implant. De aripi.

Ma vad pe un pod inalt , pregatita sa sar. O lume complet noua, cu setari noi, cu reguli noi, cu un alt limbaj, pe o planeta virgina pentru mine.

Platesc pretul : renunt la vechea viata, la vechea eu.

Presimt ca primele lacrimi de fericire se vor transforma in lacrimi de frustrare pentru ca apoi sa invat sa vorbesc, sa rad sa ma bucur.

Dragul meu dracusor, fa un pustiu de bine si pleaca in concediu.NU mai sta pe umarul meu sa imi soptesti ce nu vreau sa mai aud.  Iti cumpar one way ticket unde vrei tu.

Iar tie, ingerasule, iti multumesc deja pentru toate ideile bune de pana acum. Sper ca asta sa fie inceputul unei prietenii pe viata.

Leave a Reply

