Advent Calendar 2014 – Day 1

Neata!

1 decembrie 2014! Pentru prima oara m-am hotarat sa folosesc “ Advent Calendar” .

Am declarant sus si tare ca urasc surprizele asa ca am cautat dorinte ascunse prin sertarele amintirilor si le-am asezat “ organizat” in spatele usilor secrete.

Regie, scenariu, poveste, totul era frumos aranjat. Asteptam doar sa vina ziua 1 si sa ma joc.

O dimineata tarzie, cand alarma telefonului a fost pur si simplu dezactivata. Ce modalitate mai buna de a te trezi luni dimineata? O cana mare de cafea calda, aburinda , stirile zilei pe CNN …let’s the game begin!

Ma duc spre cutia cu sertare, deschid raftul pe care scrie nr 1 si ( pam pam), uite ce gasesc:)

advent calendar 1

Hello! Asta nu este pusa de mine. Verific lista si..nu, chiar nu este. Sunt singura in casa si ma amuz copios. Cineva se joaca cu mine.

Deschid laptopul si verific mailul. O, DA! Cea mai tare surpiza ever: la un moment dat am folosit serviciul “OhLife Time Capsule” ( pentru cine nu stie: iti trimiti tu tie un mail pe care o sa il primesti la o data prestabilita). Ei bine, eu trebuia sa il primesc peste vreo 9 ani. O fi vreo confirmare ca trebuie sa grabesc lucrurile? Sau vreun semn ca sunt pe drumul cel bun? Ideea e ca m-a facut sa zambesc .

Nice surprise!

Leave a Reply

