zona personalizata pentru…Clientii Stategici

…Doar cine nu a muncit niciodata nu stie ce inseamna asta. Poate ca fac parte din norocosii care mergeau la “serviciu” cu placere. Pentru ca fiecare zi era o aventura cu provocari interesante, cu situatii neprevazute ( in functie de cine ce visa peste noapte). Pentru ca in spatele fiecarei poze care demonstreaza rezultatul a fost o poveste frumoasa. Am luat halatul de lucru si l-am transformat intr-o tinuta care ne -a binedispus: i-am asortat zambete si glume , i-am pus culoare si intr-o noapte am transformat …un depozit de marfa.

     

Teoretic, eram o echipa de 2 nebuni care lucrau noaptea. In afara fapului ca aveam la dispozitie toate instrumentele necesare de la bormasini la motostiviutoare, de la colegi binevoitori la lipsa clientilor, noi transformam totul in magie.

Ochii celor care descopereau minunea transformarii peste noapte faceau toti banii!

Leave a Reply

